Thursday, June 17, 2010

lennuk

Tere Eestimaa!
Praegu istun lennukis ja olen teel San Francisco poole. Siiamaani on sõidud – rongiga Riiga, Riiast lennukiga Londonisse ja muu sinnajuurde kuuluv (rongi/metroo/bussisõidud) – väga sujuvad olnud. Ei kuskilgi mingit viivitust ega mahajäämist või muud sellist. Kõik tänu mu toredale, hästi organiseeritud reisukaaslasele Kadrile. Kui ma oleks pidanud selle üksi läbi tegema, siis oleks ma ilmselt praegu kuskil Aafrika lennu peal või juba Riias ära eksinud... Aga eks ma ka üritan ennast asjadega kurssi viia, niipalju kui mu aju vastu võtab :D . United airlines on ikka väga mugav – 10 tundi sinna vastu pidada polegi kõige raskem ülesanne, täitsa mugav. No vähemalt praegu, kui on lennatud 5 ja pool tundi, on kõik parimas korras. Võib-olla mu meel muutub, kui kõik filmid vaadatud ja kõik muud tegevused ka tehtud saavad. Rohkem polegi nagu midagi huvitavat pajatada, kuigi väga tahaksin. Filosofeerima ja kedagi tervitavama ka vast ei hakka, sest ega see mingi Prillitoos siin pole :D.
Ehk varsti on midagi põnevat ka muljetada, kui juba kohal oleme.
(Siisile ja Kirkele niipalju, et hoidke mind siis nõia-intsu ja muude tähtsate tegelaste toimetustega ikka kursis!! :D:D )

1 comment:

  1. Aitäh Mammu, et nii kiire oled! Nüüd ja nii polegi nii hirmus, siin sinuta..

    Aga kursis sind hoiame, ära muretse;)

    Ja tänane päevalausa meil: Mitte midagi õppinud inimene selles maailmas on nagu loom väljal!!!!!!!



    Kas pole nii??? :D

    ReplyDelete