Monday, July 12, 2010

liig mis liig






Alustuseks mõned pildid, mis ma õnneks Kadri aparaadist leidsin. :)

Juttu ei ole palju. Ma sain tööd. Reedel helistati ja öeldi, et tahavad mind palgata ja esmaspäeval pidin põhimõtteliselt alustama. Ma olin rõõmus. Aga esmaspäeval selgus kohutav tõsiasi. Nad arvasid kindlalt, et ma olen vähemalt 21 (kuigi CV peal on sünnipäev kirjas?!) Mul polnud aga aimugi mingist piirist ja ma ei osanud seda üldse oodata. Täna tuligi siis kõne, et meil on väike probleem - sa polegi veel 21, kahjuks siis ei saa seda tööd sulle pakkuda. See oli ikka väga väga väga masendav laks. Peab jälle otsast alustama. Muud nagu midagi erilist juhtunud ei ole - nädalavahetusel käisime korra väljas Kadri töökaadriga. Muidu oleme niisama passinud, kes tööl, kes peseb pesu ja kes teeb tooreid kartuleid õhtusöögiks. Täna lõppes ka meie harmooniline pereidüll, nimelt lahkus venna meie kodust, mis varsti enam pole ka meiegi kodu. Nick tuleb tagasi ja Kadri teeb talle kaneelisaiu. Lisaks sellele murrab Kadri noorsandide südameid.. :D



AHOI!

No comments:

Post a Comment