Thursday, July 1, 2010

märk sihikul

Meil läheb endiselt hästi. Kõige rohkem SF juures meeldib mulle see, et lähed hommikul välja ja siis asjad lihtsalt juhtuvad ning kunagi ei või teada, kus õhtu lõppeb. Eile oli pesupäev. Pesime kõik ilusti pesumajas puhtaks ja koristasime oma uut kodu hoolega. Kadri rääkis nii muuseas Nickile soovist saada jalgratas, et sellega siin ringi sõita/tööle minna ja kui me hilisõhtul koju tulime (Nick juba magas) avastasime toast jalgratta. Ma veel ei tea KINDLALT, kellele ja miks, aga arvatavasti Kadri soov lihtsalt imekombel täitus?! Preilil oli veel niipalju õnne, et sai endale töötunde juurde ja nädalavahetusel saab seal samas kohas (The Brick Yard) ka ettekandja tööd proovida. Mina olen endiselt töötu, aga näen juba natuke valgust tunneli lõpus! :D Kuna Kadri oli eile õhtul tööl, sain mina kokku Raido ja ta inglaset sõbra Tomiga. Läks siis jutt mu olematu töö peale. Tom on hull (heas mõttes) ja võttis asja kohe käsile. Häkkisime sisse Kadri couchsurfigu profiili (mul puudub see kahjuks siiani) ja ta tegi suured ümberkorraldused. Current Mission: "To get a damn job in San Francisco" ja sada muud muudatust veel. Ta on sellel alal kindlasti kroonimata kuningas. Ei läinud kaua kui sain pakkumise töötada ühe õhtu DJ'na mingis restoranis. Natuke halb on see, et see asub SF'st väljas, aga ma olen suhteliselt kindel, et võtan pakkumise vastu. Palganumber kõlas ka päris ahvatlevalt. Keeruline see töö olla ei saa, sest eks ta muidu poleks seda pakkunud. See tähendab järelikult seda, et kui kõik läheb hästi, siis tuleb väike seiklus üksi ette võtta. Ma üritan olla avatud raamat, sest kui mitte praegu, siis millal veel? (Väike hirm on ikka ka tegelikult). Kindlasti ei lõpeta ma ka siinkandis tööotsimist, täna see jätkub täie hooga.
Et miks me siis alles hilisõhtul saabusime? Tom vedas meid couchsurferite kokkusaamisele, millega ka Kadri peale tööd liitus. Seal sain veel visiitkaarte, ja jagasin CVsid (jah, need on mul ALATI kotis!) - tuleb ühendust võtta ja proovida. Kõik siin elavad mulle tööotsimisel kaasa, loodetavasti ei vea ma kedagi alt :D

1 comment:

  1. misajsa kuidas kurat sa saad djks hakata:D:D:D v2ga lustakas.. kuidas couchsurfmise avastasid? p2ris tore eks??? kui djks saad siis m2ngi kindlalt dj olav-mida sa kaniitad:D:D

    ReplyDelete